1/16/11

mary mary, why you buggin?

 jersey shore sunday funday---these drinks were out of control huge. only snooki can take down a drink like this mid-day. well, snooki, and myself.  it is blazing hot right now! and i love it. was about to pull out my swimsuit and lay out like it's summer. oh, if only.....but i will take this! hope you are all working it out this monday. wait, if you are looking at this right now you aren't working. and good for you for taking a break.
top: maurie&eve, cardi: twelfth street, shoes: free people, bra: topshop, bag: something else, biggest drinks ever consumed on a casual sunday: hamburger marys.

33 comments:

  1. Those drinks look sooo good! I love the fact it's warm over there, I wish I had some sunshine!

    xoxo
    Stacey

    http://fiveminutestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dig your style lady :) http://www.stonecoldblues.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. well, I´ll spend my day in uni, preparing for exams, my presentation and other units. the different kind of work...
    at least we are having a bit of sunshine here, though not as warm as it is where you are. lucky girl! :)
    btw I love your outfit and especially the rings!
    x H.

    ReplyDelete
  4. beaaaautiful rings & jewellery collection right there.
    digging that knit too, so threadish & brilliant.x




    http://thatsweetaurora.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. The last picture is my favorite!
    xoxo
    http://fashionagony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I loooooove you shoes!

    ReplyDelete
  7. A M A Z I N G boots!!!! I also like all the bracelets and rings!
    XX
    SurfAddictFashionista
    http://reapap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. aaaaaaahhhh, your shoesss are CLAIMING meee!! :)

    mmmmm.....burguer....aaarrrrrggghh (like Homer Simpson's "aaarrrggggh" when thinking about food)

    OOpps, yeah, if I'm here, I'm not studing....damn it!!! time is flying awayyyy!!


    Muaaa

    ReplyDelete
  9. lovee those shoes!!! again.. the weather is mouthwatering... im jealoussss!!!
    x
    thatgirlfromhk.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. awesome, I looove your shoes!!!

    xx

    ReplyDelete
  11. I think i have no more words to define your amazing style. And i'm jealous, that you don't have to wear tights, thanks to the weather. Perfect place where you're living

    xx, yamina
    http://beyondurclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. really love your blog!

    www.nobodyknowsmarc.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. lovee the drinks ! how come you get to wear such summery clothes?! i'm jealous
    xx
    www.juvenile-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Geez. I'm in frigging fur coats, boots and scarf and your in flimsy dresses and uh mazing sandals that I suddenly want to start wearing - right now. Even though there's still snow here!!! hmmm maybe I can wear them with knee highs. WHITE knee highs. LOL!!

    Love you.

    Gypster x

    ReplyDelete
  15. From quoting Tardy for the Party to Fist-pounding Snooki goodness- I've finally found another BRAVO/MTV/Trash TV/fashion- loving blaggher. lol. They're such messes but it's SOOOOO good/funny. I can't wait to see Sammi knock Ronnie out hahaha.

    BTW- you look awesome and SoCal-ish as usual :)

    Cheers Lady!

    SOCAL CITIZENS

    ReplyDelete
  16. lovin your tourquois bracelet & your shoes are just sick.
    beautiful pictures as always!
    xx Nikita

    ReplyDelete
  17. Great photos, I love the atmosphere :D

    ReplyDelete
  18. Love your outfit, as usual!

    ReplyDelete
  19. incredible jewelry, i love the turquoise

    http://hypnoticfascination.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Love all the details!!!! <3

    http://mycloset-mycloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. I think those drinks just made my mouth water!

    ReplyDelete
  22. Lucky you for having super warm weather to soak up.

    I love those shoes, those are insane in the membrane!

    xx

    sftrend

    ReplyDelete
  23. mmmmm I see three drinks here, I'm assuming one of these is for your down under lover, moir? hehehe! sounds like sick times were had, and yaaay to warm weather!!!! hope you had the wickedest weekend honeybun, we had a big low pressure system so lots and lots of amaaazing swell, i wagged work yesterday to do some offshore surfing with the boys and now I'm fried like a freakin prawn on the barbie!! I think I need one of those massive yummy drinks to cool me down baby!! xxx

    ReplyDelete
  24. i wish i was having jersey-shore-mega-drinks with you

    ReplyDelete
  25. damn, i was hoping you were a stalker :)

    ReplyDelete
  26. see, now that I posted twice, now three times, I look like the stalker

    ReplyDelete
  27. love the shoes!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  28. love the sandals and the jewelry!
    xoxo
    vee

    ReplyDelete
  29. i'd kind of like your life please

    www.stilettos-and-cigarettes.blogspot.com

    ReplyDelete